среда, 17. октобар 2012.

SINIŠA MIHALOVIĆ !

Dobro pitanje-"O čemu razmišljam"? O fudbalu, naravno,o bruci koju su nam servirali naši fudbaleri o fudbalskim zabludama i mistifikacijama Siniše Mihajlovića koji je od ove jednostavne igre napravio nauku dostižnu samo vanzemaljcima ! Isticao je samopouzdanje, stručnost,verovao u nemoguće da bi na kraju ispao potpuni laik. Ja sam ga poštovao kao fudbalera-borca bez mane, ali sam pogrešio što sam taj stav i to bez pokrića, prikačio i uz njegovo ime kao Saveznog kapitena.

 

      Siniša Mihalović:veliki igrač,nedokazani trener !

Kao što bi sve lovorike pobrao, tako će morati i ovu čašu pelina da popije na eks i bez pogovorno ode u zaborav.Svi njegovi fudbalski eksperimenti pali su u vodu i on od večeras nema ni trunke autoriteta ni kada bi trenirao decu na poljani kraj Borova Sela.Trener bez autoriteta i podrške fudbalera i javnosti nije trener već neznalica i folirant.

Ovog, za mene već bivšeg trenera, upamtićemo i po tome što nam je razbio soprtski ponos i bacio nas u blato pred Hrvatima, Makedoncima, Bosancima, Slovencima kojima smo do juče čitali fudbalske lekcije.Sve se zaboravlja ali ta bruka nikako.Siniša mora da ode ali sa njim mora da ode i ljigavi Karadjić koji je od Fudbalskog saveza napravio udruženje lakrdijaša.Ako se to ne dogodi,"džabe smo krečili"!

Koliko smo kao večiti zaljubljenici u fudbal oštećeni,osetićemo 12.juna 2014.godine kada Hrvati umesto nas,otovre 20. Svetsko prvenstvo u fudbalu i to sa Brazilcima.Ko će to da gleda a da se ne seti Siniše Mihalovića !

Нема коментара:

Постави коментар