понедељак, 8. јул 2013.

NEŠTO LIČNO

 
Nole,uhvatio sam sebe da ja više nisam onaj mirni i staloženi ljubitelj tenisa koga ti igraš.Sve sam doživeo jako napeto i stresno i verujmi, da će ovaj kratki predah,koliko tebi,toliko i meni sličnim ljudima,odgovarati.Da,u meču neko mora da pobedi.Sasvim je razumljivo da su naše strasti i emocije razbuktavali veoma temperamentni gledaoci koji ipak,nisu vrh neke sportske kulture u koju imamo razloga da se mi Srbi ugledamo.
 

Čak mislim, da je naša teniska publika strašno mnogo evoluirala i da nikada ne bi pravila onoliko gršaka na štetu protivnika kao što se to dogodilo na Wimbldonu.Ti si sjajn momak i mi te svi obožavamo i više sam nego siguran da ćeš već na sledećem turniru biti pobednik sa visoko podignutim rukama i najsrdačnijim osmehom koga jedan sportista zna da ispolji u pravo vreme i na pravi način.Samo da si ti nama živ i zdrav.I još nešto.Ja sam PR direktor novog filma o Zoni Zanforovoj i u nedelju 13.jula 2013.god. položićemo kamen temeljac za izgradnju "Zone grada" i to na Vlasinskom jezeru jedinom pravom i istinitom srpskom moru.Pozivam te da budeš sa nama, da se družimo i zajednički nakupimo snage za nove poduhvate u poslu,životu i sportu.
 

Нема коментара:

Постави коментар