недеља, 20. новембар 2016.

BEOGRAD NA VODI!











Prvi put sam danas obišo ovo velelepno gradilište na Savi.I bio zapanjen,tačnije oduševljen.Ovde se gradi budućnost Srbije i budućnost Beograda i svi koji su u ovu priču umešali svoje prljave političke prste-lažu, ili kako se bolje kažer,lažu kao psi !
Poštovani moji prijatelji,ne nasedaj te na ničija ubedjivanja, provokacije ili čiste dezinformacije. Ako ste u prilici, a ne moj da vas mrzi, obidjite ovo prelepo mesto i sami se uverite u sve. I, da li se gradi i kako se gradi,šta je sve do sada izgradjeno i kako je izgradjeno, obratite pažnju na te porušene barake u Hercegovačkoj ulici pa onda mirne duše procenite, da li je sve to što čine beogradske demokrate, činovnici iz američke ambasadae i druge dokone protuve, normalno da li je potrebno i da li je sve to tačno. 
Upitaj te se, ko profitira od takvih ogavnih provokacija i da li je tačno da je Soreševa fondacije uz pomoć srpskih nezadovoljnika, u takozvanu gradjansku kontra revoluciju, poznatu kao "Zuta patka", do sada uložila preko 4 miliona EU? Ako je to tačno, neko se dobro ovajdio a ta ideja je smešna i užasno glupa i to po rečima svih posetioca ove predivne promenade koji se u čudu pitaju," pa čemu sve ovo i da li zaista neko misli da će na ovaj način da sruši Vučića i ponovo se dograbi vlasti"?

 To sam se i ja pitao i konstatovao da zaprvo, ti Soroševi plaćenici ne rade ništa drugo već kritikujući ga, oni zapravo, uspešno i ubedljivo promovišu ovaj projekat a time i politiku koju vodi Vučić i gradonačelnik Beograda Siniša Mali. Svako ko ovde dodje i sve ovo vidi, svoj glas je unapred akontirao ovim ljudima. Ali ostavimo te nametnute ogavnosti i nepotrebno mešanje politike u jedan zaista veličanstven projekat na kome svi dobijamo a naročito još nerodjene generacije koje će imati čime da se ponose.

Veruj te mi na reč,ovo lokacija je biser Beograda a samo do pre par godina bila je najveće ruglo grada.Svo djubre sa Terazija,Zelenog venca,Sava male,završavalo je ovde.Ovo je bio zmijarnik u centru grada a sećam se da su biciklističku stazu,gde sam često vozio,pretrčavali pacovi kao balvani.Neka je sram sve one koji se ljute,kritikuju,izmišljaju i pljuju po ovom projektu u nameri i želji da nešto lično profitiraju i pored toga što dobro znaju da je svaka njihova izgovorena reč čista laž i totalna besmislica. Rekoh, ne moj te mi ništa verovati. Prošetaj te do "Beograda na vodi" pa se sami uverite, ko laže,"koza ili rog"!

Нема коментара:

Постави коментар