недеља, 2. јун 2013.

SUZE !



Ne krivite suze,
 dok  teku!

Sa svakom suzom,
dušu napusti tračak,
bola i tuge!

Otkotrlja se,
i trenutak radosti
i velike sreće!

Oči zasuze i kada vam srce zigra,
stomak zatreperi!
Kada vam ljubav došapne-
ljubavi!
Kada usne ovlaži nektar
prvog poljupca,
kada se rodi,rastaje i uvek,
kada snaga emocija nadvlada
snagu srca moga!
Kada vas stignu godine,
kada vam brada zadrhti
a suza  progovori!

Verujete u iskrenost  biserne suze,
salivene kao kapi jutarnje rose,
koja kroz  život protutnji u trenu,
ispiše trag na licu i ode u večnost.


To su TVOJE SUZE !

I svaka tvoja suza "
na moju dušu pada,
svaka reč,
moje ti srce otvara
i dok pričaš,
kao da se nada
u jezero tuge pretvara.
I svaka tvoja suza
u mome oku blista,
svaka reč
u mojoj duši dom pronalazi
i dok pričaš
kao da neko moju dušu lista
i sva tvoja tuga
u mene ulazi".

Нема коментара:

Постави коментар